Veelgestelde vragen

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt omtrent de nieuwe situatie in het theater. Hieronder hebben we een aantal vragen én antwoorden op een rijtje gezet.

Wat gebeurt er met mijn tickets?

Wat gebeurt er met mijn tickets van voorstellingen die niet doorgaan in de periode 26-01-2022 tot en met 8 maart 2022?

We zijn aangesloten bij de landelijke regeling Bewaar je ticket, geniet later. Dit betekent dat je gekochte kaarten in ieder geval geldig blijven voor een eventueel nieuwe datum als een voorstelling verplaatst wordt. Mocht een voorstelling geannuleerd worden dan ontvang je van ons een voucher. Wij proberen iedereen zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van de stand van zaken van verplaatsingen en annuleringen. Klik hier voor meer informatie over de ticket- en voucherregeling.

Wat betekent het als er bij een voorstelling ‘VOORLOPIG VOL’ staat?

We hanteren ‘voorlopig vol’ als het maximum aantal stoelen is bereikt. Je kunt je aanmelden voor de wachtlijst voor de voorstelling waar jij graag bij wilt zijn. Mochten er kaarten terugkomen dan nemen dan z.s.m. contact met je op.

Waarom zijn er voorstellingen zonder rij- en stoelnummer?

De meeste voorstellingen in seizoen 21-22 worden gespeeld met een zogenaamde volloopzaal. Dit betekent dat er geen rij- en stoelnummer op je kaartje staan. In de zaal krijg je van een van onze medewerkers een passende plaats toegewezen.Er zijn enkele uitzonderingen waar nog wel een rij- en stoelnummer op je kaartje staan. Dit zijn de voorstellingen die zijn doorgeplaatst vanuit seizoen 19-20 of die nieuw zijn geboekt in 2022. Kaarten die je nog in je bezit hebt van doorgeplaatste voorstellingen blijven geldig voor de nieuwe datum. Het gaat hier om de volgende voorstellingen

  • 11/06/2022: Podium W – 13:00 uur
  • 12/06/2022: Podium W – 20:15 uur
  • 15/06/2022: 3JS
  • 18/06/2022: Phileutonia - 20:15 uur
  • 24/06/2022: Pink Project - 20:15 uur
  • 02/07/2022: Muziek Helpt - 20:00 uur

Vanaf volgend seizoen (seizoen 22-23) worden kaarten weer met rij- en stoelnummer verkocht.

Een positieve test. Wat nu?

Ik heb een kaartje voor een voorstelling, maar ik ben positief getest op corona. Wat nu?

Indien je positief getest bent op corona verzoeken wij je om je te houden aan de geldende maatregelen. Mocht dit beteken dat je een voorstelling niet kan bezoeker stuur dan een e-mail naar bespreekbureau@theaterspeelhuis.nl dan krijg je van ons een voucher ter waarde van het door jou gekochte kaartje.

Cadeaubon inwisselen?

Kan ik nog steeds een cadeaubon inwisselen?

Dat is zeker mogelijk. De beste optie daarvoor is om online kaarten te kopen en te betalen. De cadeaubon kun je vervolgens opsturen onder vermelding van je naam en banknummer. Wij storten het bedrag van je cadeaubon vervolgens terug op je rekening. Tevens is het mogelijk om je cadeaubon in te wisselen aan de balie, deze is geopend van di. t/m vr. van 11.00 uur tot 13.00 uur en één uur voor aanvang van en voorstelling.

Staat je vraag er niet tussen? Mail dan naar info@theaterspeelhuis.nl en je hoort zo snel mogelijk van ons!

Vouchers

Ik heb een voucher ontvangen. Wat kan ik daarmee doen?

Je hebt een voucher ontvangen, omdat een voorstelling waar je kaarten voor had, verplaatst dan wel geannuleerd is. Theater Het Speelhuis maakt gebruik van de landelijke regeling ‘Bewaar je ticket, geniet later’. Vouchers worden verstrekt voor de totale aankoopwaarde en zijn inwisselbaar voor voorstellingen uiterlijk tot vijf jaar na uitgifte van het voucher. De voucher is inwisselbaar bij het bestelproces op de website. Wanneer je ingelogd bent in de ‘Mijn Speelhuis-omgeving’ en kaarten bestelt, is het tegoed zichtbaar bij de betaalmogelijkheden. Tevens kun je hier je tegoeden inzien. Klik hier voor meer informatie over de voucherregeling.

mijn verlanglijst
Er zijn geen items aanwezig