We zijn hard aan het werken om de ‘Mijn Omgeving’ in orde te maken. Je kunt je bestelling vanaf medio februari terugvinden door in te loggen in ‘Mijn Omgeving’. Klik hiervoor tegen die tijd op het poppetje rechts boven het menu op onze website, de eerste keer is het nodig om je te registreren voordat je kan inloggen. Klik dan op ‘registreren’, vul je e-mailadres in en kies je eigen wachtwoord. Gebruik altijd een sterk en uniek wachtwoord.
Registratie bevestigen
- Na registratie ontvang je een e-mail met een 4-cijferige code om je registratie te bevestigen. Zo weten we zeker dat jij de eigenaar van het ingevulde e-mailadres bent. Het onderwerp van de mail is "Registratie bevestigen".
- Tip: Heb je na enkele minuten nog geen e-mail ontvangen? Het kan voorkomen dat het bericht met daarin de code in je spam/junk-map terecht komt, wij raden je dan ook aan deze map goed te controleren.
- Vul de ontvangen code in en zet een vinkje om akkoord te gaan met de voorwaarden. Als je daarna klikt op "Registreren" is je eenmalige registratie afgerond, en ben je direct ingelogd.
- Na inloggen kom je terecht op een eigen omgeving. Hier vind je je tickets, wachtlijst aanvragen, persoonlijke tegoeden, voordeelkaarten en persoonlijke gegevens.
- Alle toekomstige voorstellingen waar je tickets voor hebt gekocht worden getoond. Je kan je tickets opnieuw downloaden door op "Tickets" te klikken.
Je kunt ook de Ticketmatic app downloaden waar je je bestelde tickets terug kunt vinden. Let op, het kan even duren voor je tickets in de app verschijnen. Je vindt hier enkel tickets terug die zijn besteld ná 1 februari 2023. Wil je weten of je bestelling goed is ontvangen? Check dan je mail: als je een bestelbevestiging hebt ontvangen, zit je goed!
Heb je al vragen over je tickets voordat je kunt inloggen in ‘Mijn Omgeving’? Neem contact op met de balie via 0492-587000 of bespreekbureau@theaterspeelhuis.nl.
Bestel je kaarten zonder een account? Dan vind je jouw tickets na ontvangst van je betaling als een bijlage in de bevestigingsmail.