Veelgestelde vragen

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt omtrent de nieuwe situatie in het theater. Hieronder hebben we een aantal vragen én antwoorden op een rijtje gezet.

Tickets periode maart t/m juni 2020

Wat gebeurt er met mijn tickets van voorstellingen in de periode maart tot en met juni 2020?

Allereerst willen we je bedanken voor je begrip en geduld de afgelopen tijd. We zijn aangesloten bij de landelijke regeling Bewaar je ticket, geniet later. Dit betekent dat je gekochte kaarten in ieder geval geldig blijven voor de nieuwe datum. Klik hier voor meer informatie over de ticket- en voucherregeling.

Maatregelen fijn en veilig theaterbezoek

Welke maatregelen zijn er getroffen voor een fijn en veilig theaterbezoek?

We vinden het belangrijk dat je theaterbezoek fijn én veilig verloopt. Om zowel jouw veiligheid als die van onze medewerkers te waarborgen, ziet je theaterbezoek er iets anders uit dan je van ons gewend bent. Klik hier om te zien wat de maatregelen betekenen voor je bezoek. Alleen samen maken we er iets moois van. Daarom hebben we niet alleen op een rijtje gezet wat wij doen, maar ook wat je zelf kunt bijdragen. Protocol downloaden

Landelijke maatregelen

Wat gebeurt er als de landelijke maatregelen wijzigen?

Wij houden de actuele maatregelen en ontwikkelingen scherp in de gaten. Daar spelen we vervolgens op in. Voor het meest recente overzicht van de maatregelen die we hanteren, klik hier.

Vouchers

Ik heb een voucher ontvangen. Wat kan ik daarmee doen?

Je hebt een voucher ontvangen, omdat een voorstellingen in de periode maart tot en met juni 2020 waar je kaarten voor had, verplaatst dan wel geannuleerd is. Theater Het Speelhuis maakt gebruik van de landelijke regeling ‘Bewaar je ticket, geniet later’. Vouchers worden verstrekt voor de totale aankoopwaarde en zijn inwisselbaar voor voorstellingen uiterlijk tot en met december 2021. De voucher is inwisselbaar bij het bestelproces op de website. Wanneer je ingelogd bent in de ‘Mijn Speelhuis-omgeving’ en kaarten bestelt, is het tegoed zichtbaar bij de betaalmogelijkheden. Klik hier voor meer informatie over de voucherregeling.

Cadeaubon inwisselen?

Kan ik nog steeds een cadeaubon inwisselen?

Dit is ook in de huidige situatie mogelijk. De beste optie daarvoor is om online kaarten te kopen en te betalen. De cadeaubon kun je vervolgens opsturen onder vermelding van je naam en banknummer. Wij storten het bedrag van je cadeaubon vervolgens terug op je rekening. In andere gevallen is het mogelijk om je cadeaubon in te wisselen aan de balie voor aanvang van de voorstelling. De balie is voor dit soort uitzonderlijke situaties bemand. Echter adviseren we je om het baliebezoek tot een minimum te beperken.

Staat je vraag er niet tussen? Mail dan naar info@theaterspeelhuis.nl en je hoort zo snel mogelijk van ons!

Gezondheidsklachten. Wat nu?

Ik heb een kaartje voor een voorstelling, maar ik heb gezondheidsklachten. Wat nu?

Indien je last hebt van verkoudheidsklachten (neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn), hoesten, benauwdheid of verhoging of koorts, blijf dan thuis. Dit is belangrijk voor je eigen veiligheid en die van andere bezoekers. Stuur een mail naar bespreekbureau@theaterspeelhuis.nl met een beschrijving van de situatie, dan krijg je van ons een voucher ter waarde van het door jou gekochte kaartje.

Wat gebeurt er met de theaterdiners?

Dit bekijken we te zijner tijd per voorstelling. Afhankelijk van wat er mogelijk is binnen de dan geldende maatregelen wordt bekeken of het theaterdiner doorgang kan vinden.

Wat betekent het als er bij een voorstelling ‘VOORLOPIG VOL’ staat?

We hanteren ‘voorlopig vol’ als het maximum aantal stoelen is bereikt in lijn met de coronamaatregelen die op dat moment gelden. Mochten de maatregelen versoepelen, gaan we weer plekken verkopen voor deze voorstelling. Het is dus belangrijk om jezelf aan te melden voor de wachtlijst. Als er dan versoepeling van de maatregelen optreedt, heb je nog een kans op kaarten.

mijn verlanglijst
Er zijn geen items aanwezig